Результати проведення «Підсумкового моніторингового дослідження»

(квітень 2023 року)

динаміки змін

у розвитку дітей дошкільного віку

відповідно Базового компоненту

в ЗДО №169 «Берегиня» ЗМР у 2022/2023 навчальному році.

 

Моніторинг у вихованців старшої та підготовчої групи виявив значне покращення показників за освітніми напрямами «Особистість дитини» (було 60%, стало 75%), «Дитина в соціумі» (було 58%, стало 75%), «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» (було 66%, стало 75%), «Дитина в природному довкіллі» (було 66 %, стало 78 %). Якщо на початку року вихованців мали середній рівень засвоєння знань за освітніми напрямками «Дитина в соціумі»,  «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Гра дитини», «Мовлення дитини»,  то на кінець року – вже достатній рівень. З достатнього на високий рівень змінився показник за напрямком «Дитина в світі мистецтва». 

 

   В молодшій групі  покращилися результати за освітніми напрямками «Дитина в соціумі»  (було 65%, що відповідало середньому рівню, а стало – 82% - вже достатній рівень). Показники за напрямками «Гра дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Дитина в світі мистецтва», «Особистість дитини»  залишилися на середньому рівні. Освітні напрямки «Мовлення дитини» та «Дитина в природному довкіллі» незначно покращилися показники навченості вихованців.

   За деякими освітніми напрямками у вихованців середньої групи «Ромашка» спостерігається позитивна динаміка дещо покращення  в показниках. За освітніми напрямками «Дитина в соціумі» (було 70%, стало 78%), «Гра дитини» (було 78%, стало 96%) покращилися показники. «Дитина в природному довкіллі», «Дитина в світі мистецтва», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Мовлення дитини» показники засвоєння залишилися на середньому рівні, «Особистість дитини».

      У вихованців групи раннього віку значно покращився рівень засвоєння компетентностей. Якщо на початку навчального року за всіма освітніми напрямками спостерігався початковий рівень, то на кінець року «Особистість дитини» (було 35%, стало 70% ), «Дитина в соціумі» (було 25%, стало 57%), «Дитина в природному довкіллі» (було 43%, стало 71%), «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» (було 25%, стало 73%), «Дитина у світі мистецтва» (було 45%, стало 66%), «Гра дитини» (було 50%, стало 69%), «Мовлення дитини» (було 25%, стало 72%) діти показали початковий показник, то на кінець року  – вже середній. 

Узагальнені результати рівня розвитку компетенцій дітей молодшого дошкільного віку відповідно до освітніх ліній БКДО

2020-2021 н.р.

 

Показники компетенції за освітніми лініями  у групі молодшого дошкільного віку відповідають середньому рівню. Найнижчий показник  (42%) належить освітній лінії «Мовлення дитини». Середній показник простежується по всіх лініях.

 

Узагальнені результати спостережень рівня компетентності дітей середнього дошкільного віку (5-го р.ж.) виявили достатній рівень розвитку дошкільників.

За показниками моніторингу дітей  старших груп  рівень  їх фізичного розвитку, стану життєво важливих систем організму та здоров’я дозволяє витримати певну кількість уроків протягом дня та їх часовий відрізок, зберігаючи належну позу  і при цьому немає ризику викривлення хребта.

 Діти усвідомлюють свої фізичні можливості, уміння, переживання а також здатність адекватно оцінювати свої досягнення та особисті якості.

Сформовані соціальні мотиви: потреба в соціальному визнанні, бажання отримувати соціально значимий статус; бажання вчитися, отримувати знання.

 

   Вихованці здатні свідомо керувати своєю поведінкою та діяльністю, ставлять мету та докладають вольові зусилля для її досягнення.  Вміють підпорядковувати свої дії вимогам «треба», а не «хочу», свою поведінку встановленим правилам. Володіють соціальними нормами прояву почуттів, розрізняють базові емоції.

Загальний рівень підготовки достатній.